close me
new feature

خدمات آنلاین

زبــان دیگردنیــای دیگر

🧐 !سلام دوست عزیز

🙄

آیا می دانستید با هدف و یا خواسته خود فاصله بسیار کمی دارید؟

😉 همین امروز با ما تماس گرفته تا در این مسیر همراه و راهنمای شما باشیم

ابتدای صفحه


اعضای موسسه زبان تایم

تایم دولت

مرکز دولت (آکادمی زبان مهرداد/Mehrdad Javid) با قدمتی کمی بیشتر از سایر مراکز مفتخر بوده میزبان حجم زیادی از فراگیران PTE Academic - TOEFL - IELTS و همچنین زبان آموزان مکالمه با هدف تحصیل یکی از دو مدرک فوق می باشد. نهایت سعی به عمل آمده تا تمامی زبان آموزان از افراد بزرگسال انتخاب شده تا با حضور در مسیر و خصوصی(ویا نیمه گروهی) با نظارت کامل و دقیق سریعتر گام به سوی اهداف خود بردارند.

تایم هروی

مرکز ميدان هروي از خرداد ماه سال ٩٢ فعايت خود را به عنوان دومين مركز موسسه تايم آغاز كرد. اين شعبه با آموزش زبان هاي مختلف از جمله انگليسي،آلماني، فرانسوي و ايتاليايي خدمات آموزشي خود را براي تمامي گروه هاي سني اراىه مي دهد. اين مركز با بهره گيري از اساتيد مجرب و باتجربه در سطوح مختلف از مبتدي تا پيشرفته و براي كلاس هاي آماده سازي آزمونهاي IELTS و TOEFL دانشجو مي پذيرد.

راد تایم

مراکز راد تایم از سال نود و چهاردر دو مکان مرزداران و فرمانیه مفتخر بوده تا دوره های زبان خود را برای تمامی متقاضیان ارایه دهد. این مرکز در کنار دوره های حضوری، دوره های آنلاین هم ارایه می دهد. برای دریافت اطلاعات تکمیلی از متقاضیان درخواست شده به سایت اختصاصی این مرکز رجوع کرده ویا با آنها تماس بگیرید.

دوره های ما

team img 4

دوره مکالمه و تقویت مهارت گفتاری

Conversation

سیستم آموزشی دوره های مکالمه گروهی برپایه یادگیری زبان انگلیسی به دو صورت کاملا آکادمیک ( با پوشش چهار مهارتِ گفتاری، شنیداری، خوانداری، نوشتاری) و همچنین کاملا محاوره ( باپوشش دو مهارت گفتاری و شنیداری و در زمانهایی بدون کتاب) مدون شده است. این دوره ها برای آن دسته از زبان آموزانی است که تمایل داشته تمامی سطوح آموزشی را بصورت عادی سه روز هفته زوج یا فرد 1.5 ساعته یا نیمه فشرده سه روز در هفته زوج یا فرد 3 ساعته طی کنند در نظر گرفته شده است. در صورت نیاز هم زبان آموزان توانسته با برنامه ریزی شخصی این مسیر را فشرده تر با زمان بندی خود طی کنند.
در این نوع دوره ها تاکید بیشتر بر تقویت سطح زبان عمومی و آماده‌سازی زبان‌آموز جهت شرکت در دوره‌های آمادگی امتحانات آکادمیک از نظیر IELTS و TOEFL بمرور زمان می باشد از آنجایی که تمامی فراگیران فرصت نسبتا کافی برای يادگيری و تمرین مفاهيم هر مبحث آموزشی را در داخل و خارج محيط كلاس دارند.
در این نوع دوره ، بدلیل وجود زمان کافی ،تنوع زیادی در نحوه اداره کلاس وجود دارد، برای مثال ديدگاه آموزش از محتوا مركزی (content centered) به فرآيند محوری (process centered) و يادگيری محوری (learning centered) چرخش داشته و نقش معلم از انتقال دهنده اطلاعات به هدايت كننده ی فعاليتهای يادگيری تغيير یافته تا فراگیران در طول دوران آموزشی خود از تجربه جدیدی بهره ببرند.

team img 1

دوره آمادگی امتحان آیلتس

IELTS Academic/General

این دوره ها برای آن دسته از زبان آموزانی برگزار می شود که سطح علمی زبانشان از سطح متوسط بالاتر بوده و تمایل شرکت در آزمونهای رسمی این امتحان را دارند. ارائه این دوره ها برای داوطلبین امتحان در دو مرحله منظم صورت گرفته تا حد اکثر ممکن فراگیران توانسته اطلاعات آموزشی را منظم دسته بندی نموده و احساس آشفتگی و پریشانی نمایند. در مرحله اول داوطلب آزمون با مبانی ابتدائی آشنا شده و بر نقاط ضعف شخصی خود غلبه می نماید سپس داوطلب با مبانی تست زنی، تکنیکها و روش استفاده از دانش آموخته شده در دوره های قبلی آشنا می شود.
طول و تعداد جلسات و روزهای هر دوره تمامی متناسب با نیاز داوطلب یا داوطلبان درابتدا تعریف می شود
همچنین دوره های خصوصی برای زبان آموزانی توصیه می شود که در نواحی در زبان ضعف داشته و یا نیازمند به برنامه ریزی فردی .سرعتی متفاوت و یا حتی با زمان بندی جداگانه برای تحقق هدف خود هستند .در تمامی دوره ها تاکید به چهار مهارت بوده که برای پوشش کامل آنها بطور معمول از چند استاد متخصص در هر مهارت کمک گرفته می شود .تمامی داوطلبین موازی با شرکت از دوره ها دعوت به شرکت در امتحانات شبیه سازی شده تست اصلی شده تا با شرکت در کارگاه های رفع اشکال از پشتیبانی های آموزشی برخورد شده و همچنین با آشنایی با شکل و شمایل و شرایط امتحانی بر اظطراب خود غلبه کرده و با اطمینان بیشتر عازم مراکز امتحانی شوند.

team img 2

دوره آمادگی امتحان تافل


TOEFL iBT

این دوره ها در دو مرحله جهت آماده سازی داوطلب با پیش ساختارهای آکادمیک تست از نظیر متون شنیداری دانشگاهی ٬ واژگان آکادمیک و مهارت های فرعی تست از جمله نت برداری ٬ نقل بیان و سپس جهت آشنایی با تکنیکهای تست زنی، نکات امتحانی٬ تقویت دانش مهارت آموخته شده طراحی شده است.
فراگیران این دوره ها برای رسیدن به نمره دلخواه در حداقل زمان ممکن هر یک می بایست قبل از شروع دوره برنامه ریزی شخصی و در هنگام شرکت در دوره مشاوره آموزشی دریافت نمایند.در این دوره ها نهایت سعی شده است که بسیاری از منابع استاندارد برای هر مهارت استفاده شود. از آنجایی که اکثر کتب در بازار تمامی مهارتهای گفتاری٬ شنیداری٬ خوانداری و نوشتاری را به صورت استاندارد تحت پوشش قرار نمی دهندو بسیاری از افراد با مطالعه منابع به ظاهر درست و در باطن غیر استاندارد و ضعیف به مراکز آزمون رفته و نتیجه خارج از تصوربدست می آورند.
از آنجایی که این امتحان تا حدودی ماهیت تخصصی دارد برای آماده سازی داوطلبین برای تمامی مهارتها از اساتید مشخصی (و منابع جمع اوری شده) در تمامی مسیر آموزش استفاده میشود که از ابتدا تا انتهای کار ،موفقیت در آزمون ، آنها را همراهی می نمایند. طول و تعداد جلسات و روزهای هر دوره تمامی متناسب با نیاز داوطلب یا داوطلبان درابتدا تعریف می شود.

team img 3

دوره آمادگی امتحان پی تی ای

PTE Academic

دوره آمادگی امتحان پی تی ای آکادمیمک مختص متقاضیانی بوده که تمایل داشته برای مهاجرت استرالیا (و حتی انگلیس)اقدام نمایند. از آنجایی که نمره دلخواه در آزمون های مشابه پی تی ای ( و قابل قبول در استرالیا) کمی زمان بر و پر از فراز و نشیب می باشد، این آزمون که تمامی فرایند ارزیابی توسط کامپیوتر (وبه دور از هر گونه اعمال نظر فرد مصحح) صورت می گیرد گزینه مناسبی می باشد. دوره آمادگی این آزمون نیز در دو مرحله ارایه داده می شود.
در مرحله اول متقاضی می بایست تسلط در مهارتهایی از جمله تلفظ، دیکته، روان خوانی و روان گویی (Fluency) پیدا کند. در ضمن گرامر، دامنه لغات و مهارت شنیداری (ضرروری ترین مهارت این آزمون)خود را ارتقا می دهد. منابع مختلفی که متقاضی در این مرحله از آنها استفاده می کند به طور کامل از کتب انتشارات Pearson که بانک سوالات آزمون اصلی را هم تشکیل میدهد استفاده می شود.
در دوره نهایی با در دست داشتن منابع حقیقی امتحان و بهره گیری از بسیاری از نرم افزارها و سایتهای معتبر و کارا از جمله ایپ یونی متقاضیان آشنا با سوالات گوناگون روشهای مختلف برای پاسخگویی این تست می شوند. این آزمون علیرغم تنوع زیاد درنوع سوال، برای کسب نمره کامل ایده آل برای افرادی می باشد که دارای پیشینه قوی در زبان می باشند. در کنار این دوره متقاضیان نیاز مبرمی به مطالعات شخصی داشته که یکی دیگر از رموز موفقیت در این تست محسوب می شود.

خدمات ما

تست تعیین سطح آنلاین

با شرکت در آزمون تعیین سطح می توانید سطح زبان انگلیسی خود را ارزیابی کنید. این آزمون شامل 80 سئوال 4 گزینه ای می باشد.

لطفا پیش از شرکت در آزمون به نکات زیر توجه فرمایید:

  •    مدت زمان آزمون تعیین سطح 30 دقیقه می باشد.
  •    پس از پایان آزمون تعیین سطح از طرف گروه آموزشی با شما تماس گرفته خواهد شد تا دوره های متناسب با سطح شما به شما ارایه داده شوند.
  •    از آن دسته زبان آموزانی که تمایل به تقویت مکالمه و مهارت محاوره خود دارند بعد از این آزمون برای امتحان (مصاحبه) شفاهی دعوت به عمل می آید
  •    از آن دسته زبان آموزانی که تمایل به شرکت در آزمونهای بین المللی دارند بعد از این آزمون برای امتحان (مصاحبه) شفاهی و آزمون نوشتاری دعوت به عمل می آید
  •    در صورت تمایل برای شما پس از آزمون زمان برای مشاوره، مصاحبه رایگان نیز گذاشته می شود

دوره های زبان عادی و فشرده

آموزش زبان انگلیسی درغالب عادی، فشرده و خصوصی می باشد:

  •    عادی: دوره های مکالمه گروهی برپایه یادگیری زبان به صورت محاوره و آکادمیک ( کاملاً کاربردی با پوشش چهار مهارتِ گفتاری، شنیداری، خوانداری، نوشتاری ) می باشد. این روند آموزشی برای آن دسته از زبان آموزانی است که تمایل داشته تمامی سطوح آموزشی را بصورت عادی دو یا سه روزدر هفته طی کنند.

  •    فشرده: این دوره های برپایه یادگیری به صورت فشرده سه ساعت هرروز می باشد. این روند آموزشی برای آن دسته از زبان آموزانی است که زمان آزاد داشته و تمایل دارند سطوح زبان را با سرعت بیشتری طی نمایند.

  •    خصوصی: این دوره ها (همراه با ارتباط مستقیم و نظارت کامل بر فرایند) برای آن دسته از زبان آموزانی است که تمایل داشته تمامی سطوح آموزشی را سریع ترو مبتنی با نقاط ضعف و قوت خود طی نمایند و یا آن دسته که بنا به شرایط زمانی خود نمی تواند از کلاسهای مدون استفاده نمایند.

خدمات پشتیبانی آموزشی

پاره ای ازخدمات پشتیبانی مراکز به شرح زیر می باشد:

  •    جلسات مشاوره و ارزیابی: زبان آموزان در طی مسیر آموزشی توسط مسولین آموزش هر مرکز ارزیابی شده تا میزان پیشرفت آنها ثبت و به آنها گزارش داده شود. در صورت نیاز هم برای کلاسها و مطالعات آنها نیز برنامه ریزی مجدد صورت می گیرد.
  •   آزمونهای آزمایشی امتحان های آکادمیک: برای آشنا شدن با شرایط و زمانبندی تست و ارزیابی شخصی از نقاط ضعف و قوت خود متقاضیان آزمونهای آیلتس و یا تافل می توانند از آزمونهای آزمایشی (رایگان) استفاده نمایند. نتیجه این آزمونها برای آنها پس آزمون تحلیل شده و در صورت نیاز رفع اشکال صورت می گیرد.
  •   جلسات آزمون آزمایشی: متقاضیان امتحان های آکادمیک از نظیر آیلتس و تافل توانسته در امتحانات آزمایشی در کنار اساتید بر خوردار شوند. در این نوع جلسات اساتید روند و نحوه پاسخگویی زبان آموزان را مورد نظر قرار داده و پس از پایان آزمون به آنها گزارشی از اشتباهاتشان می دهند.
  •    جلسات آنلاین: تمامی زبان آموزان در طول دوره خود در هر زمان می توانند درخواست برگذاری کلاس آنلاین و مجازی را داشته باشند. ممکن است به دلایل شغلی، مسافرتی ویا حتی سلامتی نتوانسته کلاس خود را ادامه دهند. در این صورت موسسه برای آنها این دوره را برقرار می نماید.

    تماس با ما

    با ما هم اکنون تماس بگیرید 😊


    مرکز دولت:   22 57 3536 - 22 57 3536

    مرکز هروی: ...

    مرکز دولت: چهارراه پاسداران، دولت، نبش مفاخری

    مرکز هروی: ... در حال جابجایی ...